Reklamacje i Zwroty

  1. Przyjęcie reklamacji
  • Klient ma możliwość zgłoszenia reklamacji poprzez formularz umieszczony na stronie www.beprepared.plwysyłając produkt na adres Sklep Militarny Prepared Al. Bursztynowa 62, 72-350 Niechorze
  • Do złożenia reklamacji niezbędne jest dostarczenie: – dowodu zakupu – zgłoszenia reklamacyjnego (wymagane podanie danych kontaktowych) – załącznik – reklamowanego produktu
  • Przed wysyłką reklamacji bezpośrednio do sklepu należy pamiętać o prawidłowym zabezpieczeniu paczki.
  1. Sposób dostarczenia
  • W przypadniu odesłania produktu do punktu sprzedaży koszt transportu pokrywa Konsument.
  • W przypadku odesłania produktu do punktu sprzedaży lub na adres zwrotny Konsumenta koszt transportu pokrywa sprzedawca .
  1. Sposób rozpatrzenia
  • Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni
  • Termin na wymianę towaru na wolny od wad nie będzie dłuższy niż to niezbędne .
  • Informacje o decyzji rozpatrzenia reklamacji zostaną przekazane na nośniku trwałym (sms, mail)

Dane:

Sklep Militarny Prepared
Al. Bursztynowa 62, 72-350 Niechorze
Tel: 510307993